Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK

Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK

Powstanie marki G-SHOCK to początek rewolucji na rynku zegarmistrzowskim. Pierwszy model, który zaprojektował japoński inżynier Kikuo Ibe, był odpowiedzią na wyzwanie stworzenia czasomierza odpornego na uderzenia oraz wstrząsy. Innowacyjna konstrukcja koperty oraz solidna ochrona modułu sprawiły, że G-SHOCK stał się symbolem niezawodności nawet w najtrudniejszych warunkach.

40-lecie G-SHOCK

Pierwszy G-SHOCK pojawił się na rynku 40 lat temu  i od razu zdobył grono miłośników. Obecnie marka oprócz kontynuacji obranej misji tworzenia niezawodnych czasomierzy, idzie
z duchem czasu, inspirując się obecnymi trendami czy subkulturami, czego wynikiem są nowe, stylowe modele. Z okazji obchodów 40-lecia, G-SHOCK zorganizował niecodzienne wydarzenie, które było połączeniem tradycji z nowoczesnością. Był to wieczór pełen muzyki oraz niespodzianek, a wszystko odbywało się z udziałem ambasadora marki - rapera Janusza Walczuka, oraz kultowego zespołu JWP. Podczas wspomnianego wieczoru zaprezentowano również najnowsze modele zegarków, które kontynuują dziedzictwo marki. "Zderzenie oldschool vs newschool nastąpiło też na poziomie produktowym. Podczas wydarzenia zestawiliśmy klasyczny model G-SHOCK DW-5600, tzw. "kostkę", która nawiązuje do pierwszego modelu marki z najbardziej współczesnym kształtem koperty G-SHOCK widocznym w linii 2100 OCTAGON. Aktualnie linia ta jest mocno rozwijana przez G-SHOCK. To zestawienie pokazuje ewolucję G-SHOCK na przestrzeni minionych 40 lat - od masywnych kopert i cyfrowych wyświetlaczy o sportowym charakterze, które dominowały ofertę G po cieńszą, lżejszą, oktagonalną odsłonę analogowo-cyfrową, która jest bardziej klasyczną i równie odporną na wstrząsy odsłoną G-SHOCK"

G-SHOCK jakość i niezawodność

Od 40 lat G-SHOCK stawia na wysoką jakość oraz niezawodność, co przekłada się na duże uznanie marki w świecie zegarmistrzowskim. Cztery dekady to czas okazja do podsumowań, przemyśleń oraz patrzenia w przyszłość, dlatego w Polsce marka postanowiła pokazać jak mocno obserwuje zmieniające się trendy i zamiłowanie lokalnego świata hip hopu do stylu G-SHOCK.